Dags att sova nu :)

Nu ska jag lägga mig och sova strax :) Fick precis jätte ont i magen så jag orkar inte sitta upp mera, vill bara lägga mig ner och få bort värken. Usch. Måste dock fixa ett inlägg till i morgon bitti men det går fort :)

Planerna för i morgon är inte så många :) Blir som idag ungefär, ska åka och kolla på ett halsband som jag ska köpa. Har ett presentkort i en speciell affär så tänkte att jag skulle utnyttja det. Möjligt att jag hälsar på min mamma eller hör om Lisette vill ta en fika :) Dagen kommer bli bra oavsett.

God natt på er fina läsare, vi hörs i morgon♥
image description

Kommentarer
Heart Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, jadå

Hoppas du får en toppen fredag! :D

2012-04-20 @ 02:33:39
URL: http://four.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej och välkommna hit. Jag är en glad och positiv tjej som älskar livet. Jag har ett bra jobb som jag trivs med, en fantastisk pojkvän, vänner, familj och min älskade lilla hund. Här i bloggen får ni följa med i min vardag och ta del av allt roligt som händer. Hoppas att ni ska trivas och glöm inte att följa mig på bloglovin. /KramKram Kontakt: [email protected]


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...