God natt babes :)

Nu ska jag sova :) Ska dock smsa med Andreas lite mera innan jag sover, men jag är nerbäddad i sängen och Ludde bäddar jämte mig.

I morgon ska jag jobba 9.45-15. Efter det ska jag göra lite ärenden som jag inte orkade göra idag. Har varit så löjligt trött idag så ska ta tag i allt det i morgon. Ska även fixa lite med bloggen så den blir intressantare och bättre :)

Nu blir det som sagt sms med Andreas och sedan sova :) Hoppas ni sover gott sedan små muppar, puss på er.

Tänk att vakna till detta sms :)


Kommentarer
Heart anna

naaw vi är underbara :) <3

2012-04-10 @ 23:31:13
URL: http://thetruthofanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej och välkommna hit. Jag är en glad och positiv tjej som älskar livet. Jag har ett bra jobb som jag trivs med, en fantastisk pojkvän, vänner, familj och min älskade lilla hund. Här i bloggen får ni följa med i min vardag och ta del av allt roligt som händer. Hoppas att ni ska trivas och glöm inte att följa mig på bloglovin. /KramKram Kontakt: [email protected]


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...