Har ni sett Titanic i 3D?

Sitter just nu med min shake och ska strax gå på promenad med Ludde :) För övrigt så har morgonen varit ganska jobbig. Genomgår en jobbig period just nu men jag hoppas att den är över snart.

Efter promenaden idag så ska jag åka till gymmet och slappna av i solariet en stund tänkte jag. Ska sola även i morgon för nu är jag riktigt trött på att vara så här blek. Ska även beställa biljetter till Titanic i 3D som jag och en vän ska se i morgon kväll. Behöver verkligen muntras upp och hon är den bästa som finns så det blir super kul :)♥

Men nu blir det biljett letande och sedan promenix. Hörs om en stund mina fina vänner :)

Kommentarer
Heart Nathalie Tegelstam

sv; Japp, har du? :)

2012-04-12 @ 10:01:53
URL: http://nathalietegelstam.blogg.se/
Heart ♡ ♥ y o u will be strong

svar: tack :)

2012-04-12 @ 10:31:58
URL: http://youwillbestrong.blogg.se/
Heart Nina - alltid tävlingar!

sv: jobbigt :(

jag gör inte så mycket :)

har ni soligt idag?

2012-04-12 @ 11:27:06
URL: http://ninnisscraping.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej och välkommna hit. Jag är en glad och positiv tjej som älskar livet. Jag har ett bra jobb som jag trivs med, en fantastisk pojkvän, vänner, familj och min älskade lilla hund. Här i bloggen får ni följa med i min vardag och ta del av allt roligt som händer. Hoppas att ni ska trivas och glöm inte att följa mig på bloglovin. /KramKram Kontakt: [email protected]


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...