Hemma hos mami i natt :)

Har kommit hem till mina föräldrar nu :) Mamma håller på att fixa mat så jag tänkte att jag passar på att uppdatera bloggen lite :) I morgon skall jag, Linnéa & en till tjej jag aldrig träffat åka iväg på pomeranian träff i Jönköping. Kommer bli jätte kul och jag ser verkligen fram emot det :) Måste dock prata med Linnéa lite mera för jag har ingen aning om hur planerna ser ut.

Jag har tagit med mig min kamera men självklart glömde jag sladden, har inte heller fått med mig sladden till min telefon så det blir nog inga nya bilder tyvärr. Men desto mer kommer i morgon. Nu ska jag ta tag i era kommentarer sötisar :)

image description

GLÖM INTE ATT ANMÄLA ER TILL VECKANS BLOGG HÄR! :)

Kommentarer
Heart Anonym

tusen tack =)

2012-04-21 @ 21:08:07
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej och välkommna hit. Jag är en glad och positiv tjej som älskar livet. Jag har ett bra jobb som jag trivs med, en fantastisk pojkvän, vänner, familj och min älskade lilla hund. Här i bloggen får ni följa med i min vardag och ta del av allt roligt som händer. Hoppas att ni ska trivas och glöm inte att följa mig på bloglovin. /KramKram Kontakt: [email protected]


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...