Framme hos föräldrarna

Hejsan
 
Nu har jag precis landat hemma hos mina föräldrar på landet. Planen är den att jag skall stanna här i en vecka. Ludde ska nämligen ha ögondroppar tre ggr/dag och det fixar inte jag ensam. Skönt med lite hjälp då. Vi ska tillbaka till vetrinären nästa Onsdag, förhoppningsvis så är det bra i ögonen då. De trodde att det kan vara stopp i tårkanalen så att det svämmar över i ögonen. Hoppas verkligen att dropparna löser upp det så jag slipper gå vidare med det.
 
Måste nog packa upp mina grejer nu, är en del att ha med sig

Kommentarer
Heart Cajsa

jag redigerar dem i lightroom. :)

2012-08-01 @ 21:10:37
URL: http://cjssong.se
Heart FlizanLizan

sv: haha okej :P

2012-08-01 @ 21:16:28
URL: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej och välkommna hit. Jag är en glad och positiv tjej som älskar livet. Jag har ett bra jobb som jag trivs med, en fantastisk pojkvän, vänner, familj och min älskade lilla hund. Här i bloggen får ni följa med i min vardag och ta del av allt roligt som händer. Hoppas att ni ska trivas och glöm inte att följa mig på bloglovin. /KramKram Kontakt: [email protected]


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...