Smile girl!

Börjar bli trött på alla buggar i Blogg.se´s nya design. Det går ju inte en dag utan att den där hemska kon rymmer! Jag har alltid bloggat här på blogg.se och jag gillar det super mycket men nu börjar det gå mig på nerverna. Funderar starkt på att byta portal till någon annan, någon som har förslag på bra bloggportal?
 
Utöver detta så har dagen varit jätte bra. Jag har spenderat eftermiddagen hos en vän. Vi åt god mat och pratade, super trevligt. Snart är det dags för den dagliga springturen på ca 4 km, har längtat hela dagen så det ska bli riktigt härligt. Ska bara vänta på att mitt springsällskap hör av sig :)
 

Kommentarer
Heart aina [fotoblogg]

Håller verkligen med dej! blogg.se laggar så sjukt mycket :/

2012-08-04 @ 21:01:21
URL: http://ainaphoto.blogg.se
Heart FlizanLizan

sv: härligt, jora de e najs :D

2012-08-04 @ 23:10:23
URL: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej och välkommna hit. Jag är en glad och positiv tjej som älskar livet. Jag har ett bra jobb som jag trivs med, en fantastisk pojkvän, vänner, familj och min älskade lilla hund. Här i bloggen får ni följa med i min vardag och ta del av allt roligt som händer. Hoppas att ni ska trivas och glöm inte att följa mig på bloglovin. /KramKram Kontakt: [email protected]


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...