Myser framför Bumbibjörnarna

Nu har jag precis varit ute på kvällspromenad med Ludde. Vi gick en riktigt lång runda genom hela Svenljunga. Kollade även ut en väg som jag ska priva i morgon, det är alltid härligt med olika rundor så man kan variera sig lite.
 
Sitter just nu i soffan och tittar på Bumbibjörnarna som går på Disney Channel. Kollade alltid på detta när jag var liten så det är jätte skoj att titta nu också. Ludde ligger jämte mig och tuggar på godis, livet är allt bra ibland.
 
Tog några bilder med mobilen innan 

Kommentarer
Heart madeleine. s

din hund är ju bara så himla söt!

2012-06-30 @ 22:43:45
URL: http://www.maddelaaans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej och välkommna hit. Jag är en glad och positiv tjej som älskar livet. Jag har ett bra jobb som jag trivs med, en fantastisk pojkvän, vänner, familj och min älskade lilla hund. Här i bloggen får ni följa med i min vardag och ta del av allt roligt som händer. Hoppas att ni ska trivas och glöm inte att följa mig på bloglovin. /KramKram Kontakt: [email protected]


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...