27 Mars 2012 - Härliga Tisdag!

Nu har jag precis varit ute på kissrunda med Ludde :) Ska strax ut och springa en liten runda själv men måste vänta på pappa som ska hämta sitt snus idag. Han är så himla seg bara ;)

Idag har jag inget speciellt planerat, tror attjag ska ha en heldag med städning. Det behövs verkligen, ser ut som andra världskriget här :P Så det ska bli skönt att få det städat och fräscht.

Ska försöka få tag i min kära pappa nu så jag kan gå ut och springa någon gång. Är sjukt hungrig med så behöver äta lite mat också ;)


weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej och välkommna hit. Jag är en glad och positiv tjej som älskar livet. Jag har ett bra jobb som jag trivs med, en fantastisk pojkvän, vänner, familj och min älskade lilla hund. Här i bloggen får ni följa med i min vardag och ta del av allt roligt som händer. Hoppas att ni ska trivas och glöm inte att följa mig på bloglovin. /KramKram Kontakt: [email protected]


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...