29 Mars - Träning på schemat just nu :)

Nu har jag precis varit ute på kissrunda med Ludde. Igår upptävkte jag att mitt gymavtal löper ut i December detta året, jag trodde att det löpte ut i December förra året. Så nu ska jag ta vara på varje dag utav resten av detta året och träna som aldrig förr :) Ska få den kropp jag alltid velat ha!

Det betyder alltså att jag ska leta fram mitt gymkort och bege mig dit nu direkt :) Hinner träna en timma idag och det är inte fy skam. Ska satsa på magen idag tänkte jag.


Kommentarer
Heart madeleine. s

det blev mentalist och greys :D

2012-03-29 @ 10:06:12
URL: http://maddelaaans.blogg.se/
Heart julia

längesedan man hörde från dig, är det bra? :)

2012-03-29 @ 10:50:29
URL: http://juliaaandersson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej och välkommna hit. Jag är en glad och positiv tjej som älskar livet. Jag har ett bra jobb som jag trivs med, en fantastisk pojkvän, vänner, familj och min älskade lilla hund. Här i bloggen får ni följa med i min vardag och ta del av allt roligt som händer. Hoppas att ni ska trivas och glöm inte att följa mig på bloglovin. /KramKram Kontakt: [email protected]


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...