God morgon fantastiska människor :)

Vaknade upp till en dag med strålande väder. Så himla härligt. har precis varit ute på promenad med Ludde och även ätit frukost. Ska strax sminka mig och byta till snyggare kläder.

Idag ska jag och Ludde åka en snabbsväng till Borås. Vi ska träffa en tjej där som förhoppningsvis ska rasta Ludde medan jag jobbar (ifall jag får tag i lägenhet i Borås). Har endel frågor till henne :) Ska även kolla om det finns några snygga skor jag kan köpa, är trött på mina vinterskor nu ;)

I morse så vaknade jag av att det lät as mycket utanför, dom har äntligen sopat bort gruset utanför! Så himla härligt :D Nu är det vår♥


Kommentarer
Heart Alexandra-teckning och foto

Lyckoost! :D

2012-03-26 @ 11:24:17
URL: http://kathaleeya.blogg.se/
Heart Alexandra-teckning och foto

Jaha!

Vad jobbar du som? :D

2012-03-26 @ 11:28:59
URL: http://kathaleeya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej och välkommna hit. Jag är en glad och positiv tjej som älskar livet. Jag har ett bra jobb som jag trivs med, en fantastisk pojkvän, vänner, familj och min älskade lilla hund. Här i bloggen får ni följa med i min vardag och ta del av allt roligt som händer. Hoppas att ni ska trivas och glöm inte att följa mig på bloglovin. /KramKram Kontakt: [email protected]


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...