Paketet kom redan idag :)

Igår förmiddag beställde jag grejer från gymgrossisten :) Kan ni gissa vad?! Paketet kom redan idag, snacka om super snabb leverans och jag är jätte nöjd med allting.

Beställde ett proteinpulver som ska hjälpa till så man bygger muskler lite fortare och även en rosa shaker att blanda det i. Var ju naturligtvis tvungen att prova detta idag och pulvret som smakar choklad är super gott! :) Kan verkligen rekomendera det till er :)

Nu kommer det bli mycket roligare att träna igen :) Jag vill se resultat så fort som möjligt så jag hoppas att detta hjälper mig :)



Kommentarer
Heart Emma - TWOSE ♥

SV: Planerar en överasskningsmiddag till mamma och myskväll med film och sådär, längesen jag bara var hemma en fredag så det ska bli mysigt! :)

2012-03-30 @ 17:06:14
URL: http://twose.blogg.se/
Heart frida nyburg

Samma här:)



har du några planer inför helgen då?



kram Frida

2012-03-30 @ 19:52:56
URL: http://fridanyburg.blogg.se/
Heart JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM

snygg!!

2012-03-31 @ 00:06:48
URL: http://josefinsdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej och välkommna hit. Jag är en glad och positiv tjej som älskar livet. Jag har ett bra jobb som jag trivs med, en fantastisk pojkvän, vänner, familj och min älskade lilla hund. Här i bloggen får ni följa med i min vardag och ta del av allt roligt som händer. Hoppas att ni ska trivas och glöm inte att följa mig på bloglovin. /KramKram Kontakt: [email protected]


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...