Underbara Måndag

Idag är jag ledig och vädret är strålande ute :) Kan inte få en bättre ledig dag + att det är min namnsdag. Inte för att det är något speciellt men dagen är perfekt ändå.

Ska strax ta en dusch och fräscha till mig lite och sedan ska jag ta med mig Ludde och åka till Kinna. Vi har lite ärenden och sådär som vi ska göra. Kommer inte uppdatera mycket idag men måste verkligen ta vara på det fina vädret nu.

Är även bjuden på middag hos min fina vän Sara i kväll. Vet inte vad det blir för man men jag vet att det kommer bli en super god middag. Jag är så himla lycklig just nu, inget kan få mig att må dåligt! Jag älskar verkligen mitt liv och alla mina vänner ♥


Kommentarer
Heart Ellinore

Min Fredag var bara bra,hoppas din helg varit kanoners :D

2012-03-12 @ 12:23:29
URL: http://ellinorelundin.blogg.se/
Heart Lina S

Härligt!!

2012-03-12 @ 15:07:49
URL: http://linastrandh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej och välkommna hit. Jag är en glad och positiv tjej som älskar livet. Jag har ett bra jobb som jag trivs med, en fantastisk pojkvän, vänner, familj och min älskade lilla hund. Här i bloggen får ni följa med i min vardag och ta del av allt roligt som händer. Hoppas att ni ska trivas och glöm inte att följa mig på bloglovin. /KramKram Kontakt: [email protected]


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...