Överblick för nästa vecka

Nu har jag tagit en super lång och härlig dusch :) Har även skurit upp lite kiwi som jag ska smaska i mig innan jag ska sova :) Det är ruskigt gott med kiwi tycker jag. Tänte jag skulle berätta hur min vecka ser ut.

Måndag: Jobba & möte med en chef
Tisdag: Åka till Halmstad och träffa en kompis
Onsdag: Åka hem från Halmstad
Torsdag: Lämna min bil på verkstad
Fredag: Hämta bilen & träffa en kompis
Lördag: Jobba
Söndag: Fira morsdag :)

Självklart ska jag göra andra grejer också men detta är en liten överblick i alla fall. Ser verkligen fram emot att träffa Marcus i Halmstad, det ska bli riktigt roligt :)



Kommentarer
Heart frida

sv; jag håller på att svarar på massa kommentarer, själv?:)

(förlåt för sent svar men jag har inte haft tid att svara pga skolan )

2012-05-20 @ 23:27:42
URL: http://fridallindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej och välkommna hit. Jag är en glad och positiv tjej som älskar livet. Jag har ett bra jobb som jag trivs med, en fantastisk pojkvän, vänner, familj och min älskade lilla hund. Här i bloggen får ni följa med i min vardag och ta del av allt roligt som händer. Hoppas att ni ska trivas och glöm inte att följa mig på bloglovin. /KramKram Kontakt: [email protected]


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...