Hjärnspökena är återigen här!

Hallå godingar
Idag är jag lite sjuk. Har legat vaken nästan hela natten med feber och diverse andra sjukdomsgrejer som inte är så trevliga att ta upp här. Jag insåg i morse att det inte är någon ide att jobba så jag sjukanmälde mig idag och i morgon så får vi hoppas att jag är frisk på Söndag.
 
Jag har även kommit in i en svacka där jag mår ganska psykiskt dåligt. Och det blir inte bättre av att spegeln i badrummet visar alla fel och brister så tydligt. Nu kan inte ens smink förbättra det. Får helt enkelt bli att köpa en spegel på ikea och hoppas på att hjärnspökena försvinner.
 

Kommentarer
Heart Canan Zanyar <3

gött! :)
jo tack är lite sjuk :/
göra ngt spc idag?

KRYA!

2012-11-09 @ 14:39:12
URL: http://cananzanyar.blogg.se
Heart Esmeralda <3

Hej finis! allt bra med dig?

Jag har precis startat upp min gamla musikblogg igen med ny design och header, inom kort kommer även en massa låtar och annat, kika gärna in! Puss,
Ha det bäst!:D

2012-11-09 @ 15:17:43
URL: http://bestofmusic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej och välkommna hit. Jag är en glad och positiv tjej som älskar livet. Jag har ett bra jobb som jag trivs med, en fantastisk pojkvän, vänner, familj och min älskade lilla hund. Här i bloggen får ni följa med i min vardag och ta del av allt roligt som händer. Hoppas att ni ska trivas och glöm inte att följa mig på bloglovin. /KramKram Kontakt: [email protected]


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...