18 Oktober 2012 - Idag är en bra dag!

God morgon alla underbara
Jag har varit vaken i ca en timma nu. Varit ute med Ludde i ösregnet (han mår bra och äter som vanligt, skönt!). sitter här med min kaffekopp och funderar på att fixa till min gröt. Har inte lika gott om tid idag och jag måste även hinna sminka mig.
 
Idag kommer inte bloggen bli lika bra uppdaterad som igår men jag ska göra mitt bästa i alla fall. Blir nog några inlägg under dagen i alla fall. Hoppas ni får en fantastisk dag, ta hand om er ♥
 

Kommentarer
Heart Frida

sv; Ja, jag ska vara och sova med ett gäng härliga polare! Dudå? :)

2012-10-18 @ 06:34:01
URL: http://arvidas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej och välkommna hit. Jag är en glad och positiv tjej som älskar livet. Jag har ett bra jobb som jag trivs med, en fantastisk pojkvän, vänner, familj och min älskade lilla hund. Här i bloggen får ni följa med i min vardag och ta del av allt roligt som händer. Hoppas att ni ska trivas och glöm inte att följa mig på bloglovin. /KramKram Kontakt: [email protected]


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...