Myskväll hos mami

Heej vänner
Hoppas att ni har en bra Lördag. Min har varit hur bra som helst. Först jobb några timmar och nu är jag hos mina föräldrar. Vi har ätit god mat och tittat på invigningen utav Friends arena. Väldigt lugn och mysig kväll, precis vad jag behöver efter en tuff vecka.
 
Sitter just nu i mitt gamla rum och ska försöka sova strax, är trött och börjar känna mig lite sjuk. Skönt med en ledig dag i morgon så jag kan vila upp mig lite :)
 
Nu ska jag ta tag i era fantastiska kommentarer innan jag sover, ni lyser upp min vardag♥

Kommentarer
Heart Hanna

Sv: haha erkänn! ;) kram

2012-10-27 @ 23:14:39
URL: http://hannap.blogg.se
Heart Angelina

sv: klarade och klarade man får väl nå poäng antar jag :P tack iaf! :)

2012-10-27 @ 23:19:27
URL: http://leath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej och välkommna hit. Jag är en glad och positiv tjej som älskar livet. Jag har ett bra jobb som jag trivs med, en fantastisk pojkvän, vänner, familj och min älskade lilla hund. Här i bloggen får ni följa med i min vardag och ta del av allt roligt som händer. Hoppas att ni ska trivas och glöm inte att följa mig på bloglovin. /KramKram Kontakt: [email protected]


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...