Hemma ifrån min fantastiska semester

Hallå raringar

Nu har jag kommit tillbaka ifrån min semester och är utvilad och glad. Jag har tagit det lugnt tidigare idag eftersom jag flög hela dagen igår. Nu är det dock dags att ta tag i dagen. Ska hälsa på min mamma och hämta lite saker ifrån resan. Ska även kolla igenom bilderna och välja ut vilka som ska publiceras här. Vi tog över 300 bilder så kommer inte publicera alla.
 
Blev även lite shopping där nere, bland annat så köpte jag en keps ifrån Burberry London, är sjukt nöjd över den.



Kommentarer
Heart carrolajjnahh

Sv: Jo tack, allt är bara fint! Själv då
? :)

2012-09-17 @ 19:52:24
URL: http://blogg.by/carrolajjnahh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej och välkommna hit. Jag är en glad och positiv tjej som älskar livet. Jag har ett bra jobb som jag trivs med, en fantastisk pojkvän, vänner, familj och min älskade lilla hund. Här i bloggen får ni följa med i min vardag och ta del av allt roligt som händer. Hoppas att ni ska trivas och glöm inte att följa mig på bloglovin. /KramKram Kontakt: [email protected]


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...