14 Januari 2013

God morgon godingar
Igår kväll blev det ingen uppdatering eftersom jag var så himla trött efter jobbet. Var hemma strax efter 00 i natt. Även idag är det jobb som gäller 15-23, sista långa passet på ett tag så det är bara att kämpa på. Resten utav veckan blir lugn och skön :)
 
Igår eftermiddag så kom världens finaste Emil till jobbet och överraskade mig. Har inte sett honom på så många år så blev helt varm när jag fick se honom. En av de finaste killarna jag känner. Längtar verkligen till på Lördag då han kommer hit och hälsar på mig, ska bli riktigt mysigt :)
 
Dags att ta fram något att äta och sminka sig lite
©weheartit

Kommentarer
Heart Linnéa

Åh, den där frukosten skulle man få serverad varje morgon <3

2013-01-14 @ 14:24:35
URL: http://linnealiebig.blogg.se
Heart thea

Heja heja! Hoppas ditt sista långa pass går bra :)

Sv: Ja jag längtar så mycket tills vi ska sätta in vår diskmaskin här hemma. En bänkdiskmaskin kanske vore nåt de. Sparar tråkig tid som man slösar på att handdiska! :p

2013-01-14 @ 18:13:29
URL: http://tthea.blogg.se
Heart Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Hoppas du får en fin tisdag:)

2013-01-15 @ 12:03:00
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej och välkommna hit. Jag är en glad och positiv tjej som älskar livet. Jag har ett bra jobb som jag trivs med, en fantastisk pojkvän, vänner, familj och min älskade lilla hund. Här i bloggen får ni följa med i min vardag och ta del av allt roligt som händer. Hoppas att ni ska trivas och glöm inte att följa mig på bloglovin. /KramKram Kontakt: [email protected]


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...