Krångel med kommentarerna

Nu är det snart dags för mig att åka till jobbet för en helkväll där. Först ska jag sminka mig och byta kläder. Ludde ska vara hos Karin till i morgon så jag behöver inte tänka på honom i morgon bitti, det blir skönt. Men självklart kommer jag sakna den lilla skrutten i natt.
 
För övrigt så kan jag inte kommentera bloggar för blogg.se krånglar (igen)! Det står bara att "Något gick snett, prova om en stund igen". Blir så otroligt trött på detta eviga krånglet. Det dröjer förmodligen inte länge innan jag flyttar min blogg för jag orkar snart inte med detta längre.
 
Weheartit

Kommentarer
Heart Cajsa Lindahl

irriterande...blir less på blogg.se när det kronglar såhär...

2013-03-14 @ 16:48:09
URL: http://cjssong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej och välkommna hit. Jag är en glad och positiv tjej som älskar livet. Jag har ett bra jobb som jag trivs med, en fantastisk pojkvän, vänner, familj och min älskade lilla hund. Här i bloggen får ni följa med i min vardag och ta del av allt roligt som händer. Hoppas att ni ska trivas och glöm inte att följa mig på bloglovin. /KramKram Kontakt: [email protected]


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...