21 Maj 2013

Hallå :)
 
Äntligen Tisdag, jag är ledig från jobbet och mår strålande idag. Vädret är inte på topp men det spelar ingen roll idag. Jag har nyss ätit lite frukost och ska snart gå ut med Ludde på en lång promenad. Sedan ska jag städa här hemma så det är fint i eftermiddag när mamma kommer på besök.
 
Tanken var att jag skulle träna med Elaine & Karin som vi alltid gör på Tisdagar. Men jag och Henrik ska åka och titta på en ny lägenhet idag så jag hinner inte till gymmet i tid. Får helt enkelt köra på extra hårt på Torsdagens mrl pass :)
 

Kommentarer
Heart Karin

Sv: Det vat jag inte riktigt! Har studiedag så kommer förmodligen att plugga och träna! Själv? :))
Kram

2013-05-21 @ 11:34:39
URL: http://karintegnemyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej och välkommna hit. Jag är en glad och positiv tjej som älskar livet. Jag har ett bra jobb som jag trivs med, en fantastisk pojkvän, vänner, familj och min älskade lilla hund. Här i bloggen får ni följa med i min vardag och ta del av allt roligt som händer. Hoppas att ni ska trivas och glöm inte att följa mig på bloglovin. /KramKram Kontakt: [email protected]


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...