7 Maj 2013

Hej :)
 
Nu är jag hemma efter att ha varit ute och kört hela morgonen. Dagen började med att jag åkte till Frisörteamet och klippte mig. Det blev väldigt kort men jag är så jäkla nöjd med det! Bilder kommer senare i eftermiddag eller i morgon. Det är lite ovan men så jäkla fräscht.
 
Efter klippet åkte jag och pussade på min pojkvän lite. Sov inte med honom i natt så kände att jag ville pussa på honom! Nu ska jag städa och sedan kommer mamma hit och fikar lite. Vid 17.30 blir det träning med bästa Karin. Sh´bam, veckans höjdpunkt! Underbara dag! ♥
 
 
 

Kommentarer
Heart patriciac.blogg.se

Gött att du blev nöjd med håret:)

2013-05-07 @ 14:53:21
URL: http://patriciac.blogg.se/
Heart thea

Åh va spännande att få se nya frisyren, härligt att du är nöjd! :)

Sv: Ja sovmorgon bredvid sin kärlek är det absolut bästa, vissa dagar vill man verkligen inte kliva upp på hela dagen! :p

2013-05-07 @ 16:56:19
URL: http://tthea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej och välkommna hit. Jag är en glad och positiv tjej som älskar livet. Jag har ett bra jobb som jag trivs med, en fantastisk pojkvän, vänner, familj och min älskade lilla hund. Här i bloggen får ni följa med i min vardag och ta del av allt roligt som händer. Hoppas att ni ska trivas och glöm inte att följa mig på bloglovin. /KramKram Kontakt: [email protected]


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...