25 Maj 2013

God morgon finaste ni :)
 
Hoppas att ni har sovit gott. Jag själv har sovit strålande och jag känner mig faktiskt utvilad trots att klockan inte är så mycket än. Jag har precis ätit en minimal frukost och ska ta på lite mascara och sedan åka till jobbet. Idag jobbar jag 6.30 - 12.30. skönt med ett morgonpass och variera sig lite.
 
Efter jobbet ska jag gå en snabbsväng i Knalleland och sedan ska jag hämta hem min hund. I kväll ska jag förhoppningsvis titta några avsnitt utav TVD tillsammans med Karin. Det ser ut att bli en mysig Lördag.
 
Jag hinner inte ta ny bild nu så det får bli arkivbild.

Kommentarer
Heart A G N E S

sv: yes allt är bra, själv? :)<3

2013-05-25 @ 20:27:13
URL: http://agneshagelberg.blogg.se
Heart Cajsa Torres

vilken mysig blogg du har :)

2013-05-30 @ 14:42:19
URL: http://chawey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej och välkommna hit. Jag är en glad och positiv tjej som älskar livet. Jag har ett bra jobb som jag trivs med, en fantastisk pojkvän, vänner, familj och min älskade lilla hund. Här i bloggen får ni följa med i min vardag och ta del av allt roligt som händer. Hoppas att ni ska trivas och glöm inte att följa mig på bloglovin. /KramKram Kontakt: [email protected]


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...