Stressad morgon

Hallå vänner :)
 
Nu har jag äntligen fått tid att sitta här. Jag har haft fullt upp ända sedan jag gick upp i morse. Jag har varit tvungen att ringa facket och jobbet för att mitt nya anställningsbevis är fel. Jag vet dock att jag har rätt så nu ska jag bara tjata på dom på jobbet så att de skriver ut ett nytt som är riktigt. Jobbigt att man ska behöva hålla på att ringa och klaga och att allt är fel :(
 
Dessutom så går jag bara och väntar på ett samtal från banken så vi kan ringa mäklaren sedan. Nu ska jag snart hoppa in i duschen och fräscha till mig lite sedan åka och hälsa på mamma & pappa. Det blir en mysig eftermiddag i alla fall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej och välkommna hit. Jag är en glad och positiv tjej som älskar livet. Jag har ett bra jobb som jag trivs med, en fantastisk pojkvän, vänner, familj och min älskade lilla hund. Här i bloggen får ni följa med i min vardag och ta del av allt roligt som händer. Hoppas att ni ska trivas och glöm inte att följa mig på bloglovin. /KramKram Kontakt: [email protected]


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...